دانلود آهنگ جدید پویا به نام : ترکم کن

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا به نام ترکم کن


( ترانه : امید میرحسینی / آهنگ : بهادر فرهنگ)

 

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا به نام :ترکم کن

 

   دانلود آهنگ  پویا به نام: ترکم کن

     دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

        

 



           متن آهنگ پویا به نام ترکم کن

     تو چی میدونی از حالم چی میفهمی از احساسم

     چجوری میشه بعد از این خودم رو بی تو بشناسم

      یه خورده صبر کن تا من بتونم با تو پیدا شم

       برای رفتنت باید کمی آماده تر باشم


  کمی آهسته ترکم کن عذابم میده این دوری

    برو هرجا دلت میخواد برو اما نه اینجوری

   عذاب این جدایی رو با دستای خودت کم کن

    برو هرجا اگه میری فقط آهسته ترکم کن


      دانلود آهنگ جدید پویا به نام ترکم کن


میدونم خسته ای از من حواست دیگه با من نیست

 دارم میخونم از چشمات نگاهت مثل قبلا نیست

 تو داری میری از پیشم چه جوری سر کنم بی تو

  تو که میدونی ممکن نیست ببینم جای خالی تو


ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اهنگ ، پویا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:دانلود, اهنگ, جدید, پویا ,به نام ترکم کن, | 1:7 قبل از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?